Instalarea SmartBill POS conectata la un cont SmartBill Facturare/Gestiune

Aplicatia poate fi descarcata de pe pagina SmartBill POS.

La instalarea acesteia, primul pas il constituie alegerea modului de lucru de lucru: CONECTAT LA SMARTBILL FACTURARE/GESTIUNE sau DE SINE STATATOR.

A treia optiune, PENTRU RESTRUCTURARE DATE, este posibila doar daca ai lucrat anterior cu SmartBill POS, ai salvat datele (produsele si preturile din nomenclator, bonurile emise, datele utilizartorilor etc), iar acum le „importi” in aplicatia instalata si reiei activitatea de la momentul salvarii.

Daca selectezi CONECTAT LA SMARTBILL FACTURARE/GESTIUNE, trebuie sa completezi, in fereastra care se deschide, CIF-ul firmei inregistrate in SmartBill si datele de acces la contul tau: email si parola.

VREAU CONT acceseaza pagina in care poti crea un cont SmartBill Facturare sau SmartBill Gestiune

AM UITAT PAROLA iti permite recuperarea parolei cu care te poti conecta la contul tau SmartBill.

ATENTIE!

Daca ai cont SmartBill Gestiune si ai create mai multe gestiuni, trebuie sa selectezi una dintre ele pentru a o sincroniza cu SmartBill POS. Nu poti sincroniza decat o singura gestiune a contului tau SmartBill cu aplicatia SmartBill POS, iar aceasta nu poate fi schimbata ulterior.

Daca ai completat corect datele de conectare, se preiau toate datele firmei asa cum sunt ele configurate in contul SmartBill Facturare/Gestiune. Orice modificare a acestora se opereaza doar acolo, iar SmartBill POS le preia automat.

BINE DE STIUT!

Daca ai create mai multe sedii, alegerea sediului la care conectezi SmartBill POS se face odata cu instalarea aplicatiei, dupa ce ai stabilit firma si datele contului SmartBill.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback