Preluarea gruparilor de produse

Daca folosesti SmartBill POS conectat la un cont SmartBill Facturare/Gestiune, poti prelua gruparile pe care le-ai creat in contul firmei.

Preluarea categoriilor se poate face:

  • in momentul instalarii aplicatiei, dupa introducerea informatiilor legate de firma
  • oricand, din Configurare – Preferinte, prin bifarea obtiunii Utilizeaza grupari de produse.

Reguli la preluarea gruparilor:

  • in contul SmartBill, nu exista grupari – in POS nu se preia nimic
  • in contul SmartBill, este stabilit un singur criteriu de grupare – POS il preia, indiferent daca are sau nu grupari stabilite
  • in contul SmartBill, ai grupari create in functie de mai multe criterii – in POS, se preiau toate gruparile, iar afisarea lor se face in functie de criteriul pe care il selectezi.

EXEMPLU

1. In contul SmartBill, ai stabilit criteriul TIP PRODUS, dar nu ai stabilit nicio grupare. In acest caz, in POS, criteriul este vizibil si toate produsele vor fi considerate „neasociate”. 

2. In contul SmartBill, ai stabilit criteriul TIP PRODUS si gruparile TIP A si TIP B in care ai incadrat produse. In POS, vor fi vizibile etichete pentru cele doua grupari, iar in cazul in care exista produse care nu au fost asociate niciunei grupari, apare si eticheta pentru cele „neasociate”. 

3. In contul SmartBill, ai stabilit mai multe criterii, fiecare cu propriile grupari. In POS, trebuie sa selectezi criteriul si, in functie de acesta, sunt afisate etichete cu denumirea gruparilor create.

La activarea optiunii, trebuie sa selectezi criteriul de grupare (daca exista mai multe criterii). Acest lucru se face din:

  • fereastra SELECTARE CRITERU DE GRUPARE care apare ca parte a procesului de instalere)

  • de la fereastra Produse din pagina Vanzare (dacă le preiei in aplicatia deja instalata).

ATENTIE!

Se preiau toate gruparile si subgruparile create in contul SmartBill, chiar daca selectezi unul dintre criteriile de grupare. Aceasta alegere initiala nu este altceva decat alegerea modului in care sa fie afisate in momentul preluarii.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback