SmartBill POS – prezentare generala

Aplicatia SmartBill POS are patru sectiuni principale: Vanzare, Nomenclator, Raport si Configurare.

Vanzare: este sectiunea in care se opereaza vanzarea si se emit bonurile fiscale. Sectiunea are trei zone:

  • Vanzare: de aici adaugi produsele pe bon, aplici discounturi, operezi stornari, verifici preturile produselor si ultimul bon emis
  • Produse: contine lista cu produse inregistrate in aplicatie
  • Bon: afiseaza denumirea, cantitatea, pretul si valoarea produselor adaugate pe bon. Sunt detaliate si informatii care privesc discounturi, stornari si subtotaluri.

Nomenclator: lista completa a produselor inregistrate in aplicatie cu toate informatiile legate de acestea: cod (daca utilizezi coduri de produse), unitate de masura, pret si cota TVA. Aici poti cauta produse dupa denumire sau cod.


Raport: lista bonuri emise. Sunt afisate date legate de vanzarile pe perioada stabilita de tine si un sumar al vanzarilor si operatiunilor de casa ale zilei curente. Aici poti identifica si produsele vandute.


Configurare: zona in care instalezi casa de marcat, POS-ul bancar sau cantarul, stabilesti preferintele de lucru sau adaugi utilizatori.

In coltul din dreapta sus se afla:

Operatiuni de casa: butonul deschide fereastra in care poti efectua operatiunile de casa. Mai multe informatii, aici.

Info: accesul la informatii ce privesc statusul abonamentului tau SmartBill POS si la ghiduri sau tutoriale ce privesc functionarea aplicatiei.

Actualizari (butonul apare doar in cazul in care esti conectat la un cont SmartBill Facturare/Gestiune): contine o lista cu actualizarile care s-au facut in SmartBill POS in urma unor modificari care au fost operate in contul programului de facturare sau programului de gestiune SmartBill.

Butonul de inchidere a SmartBill POS.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback