Ce este SmartBill POS?

SmartBill POS (Point Of Sale – Punct de vanzare) este o aplicatie creata pentru vanzarea directa a produselor si serviciilor.

Aplicatia poate fi utilizata de pe statii de vanzare si PC (cu mouse sau cu touchscreen) sau de pe dispozitive mobile cu sisteme de operare Android.

BINE DE STIUT!

POS este denumit si dispozitivul prin intermediul caruia se face plata cu cardul. Denumirea completa a acestuia e POS bancar. Spre deosebire de acesta, SmartBill POS este aplicatia care iti permite emiterea bonurilor fiscale si la care poti conecta si un POS bancar pentru a permite clientilor tai plata cu cardul.

La SmartBill POS se pot conecta:

  • case de marcat Activa Galaxy PLUS, Adpos, Datecs, Daisy, Partner si Tremol
  • cititoare de coduri de bare
  • cantare: Aclas, ACS, CAS, Dibal, SWS
  • dispozitive de plata cu cardul Ingenico

Ai posibilitatea de a sincroniza aplicatia cu contul SmartBill Facturare si SmartBill Gestiune (pentru a instala aplicatia in acest mod, vezi aici) sau de a lucra in regim de sine statator (vezi aici).

In cazul in care doresti sa conectezi SmartBill POS la un cont SmartBill:

  • trebuie sa ai un cont de tip facturare sau gestiune
  • administrezi produsele si toate operatiunile care le privesc in contul SmartBill
  • SmartBill POS preia automat modificarile ce privesc produsele/serviciile pe care le poti vinde atunci cand exista conexiune la internet

In cazul SmartBill de sine statator:

  • nu e nevoie decat de dispozitivul pe care instalezi aplicatia, fara a necesita, in niciun moment, conexiune la internet
  • administrezi produsele/serviciile pe care le vinzi direct in SmartBill POS

Indiferent de modul de lucru pentru care optezi, ai posibilitatea de a:

  • aplica discount-uri valorice sau procentuale, generale sau pe produse
  • tipari CIF-ul pe bon (si a emite facturi daca lucrezi conectat la un cont SmartBill Facturare/Gestiune)
  • lucra in paralel cu pana la 15 bonuri deschise
  • incasa prin metode multiple: numerar, card, tichete de masa, bonuri valorice etc.
  • administra nomenclatorul de produse si a actualiza preturile acestora
  • vizualiza rapoarte de vanzare
  • separa procesul de vanzare pentru fiecare utilizator in parte

Poti descarca aplicatia de aici si timp de 30 de zile utilizarea ei este gratuita.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback