Instalarea aplicatiei SmartBill POS de sine statator

Aplicatia poate fi descarcata de pe pagina SmartBill POS.

La instalarea acesteia, primul pas il reprezinta alegerea modului de lucru: CONECTAT LA SMARTBILL FACTURARE/GESTIUNE sau DE SINE STATATOR.

A treia optiune, PENTRU RESTRUCTURARE DATE, este utila doar daca ai lucrat anterior cu SmartBill POS, ai salvat datele (produsele si preturile din nomenclator, bonurile emise, datele utilizartorilor etc.), iar acum le „importi” in aplicatia instalata pentru a relua activitatea de la momentul salvarii.

Daca selectezi DE SINE STATATOR, se deschide fereastra CONFIGURARE in care trebuie sa inregistrezi date ce privesc firma si utilizatorul.

Sunt solicitate:

  • CIF: poti introduce si un CIF fictiv, iar aplicatia il va accepta dupa ce vei confirma faptul ca vrei sa utilizezi un CIF incorect.

ATENTIE!

CIF-ul introdus nu poate fi modificat dupa ce ai salvat datele completate in fereastra.

  • Denumire firma: numele companiei tale
  • Localitate, Judet, Adresa: informatii care privesc sediul social al firmei. Datele pot fi editate ulterior.
  • Platitor de TVA?: selecteaza care este statutul de platitor de TVA al firmei. In cazul in care firma este platitoare de TVA, se afiseaza si intrebarea: TVA la incasare?. Trebuie sa selectezi si aici una dintre cele doua optiuni.

La DATE CONTACT, trebuie completate numele persoanei de contact, adresa de e-mail si numarul de telefon al acesteia. Este important ca acestea sa fie corecte, pentru a putea comunica in cazul in care apar situatii care impun acest lucru.

Trebuie sa bifezi si acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Butonul SALVEAZA inregistreaza datele in aplicatie si creeaza contul SmartBill POS.

Acum poti sa treci la unul dintre cei doi pasi: introducerea produselor in nomenclator, aici sau configurarea casei de marcat, aici.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback