Returul si sincronizarea cu contul SmartBill

La fiecare bon de retur, in contul SmartBill Gestiune, se emite automat si un NIR, care introduce produsele returnate in stoc. In acest fel, stocurile inregistrate in cont si in POS vor corespunde realitatii

ATENTIE!

NIR-ul care se genereaza la emiterea unui bon de retur va avea trecut ca furnizor: Retur marfa. Acest „furnizor” generic este creat automat la generarea primului bon de retur.

In contul SmartBill Gestiune, in raportul Receptii emise, NIR-urile care se genereaza la emiterea bonurilor de retur au afisat in coloana  Observatii, informatia care identifica bonului.

De asemenea, daca se opereaza retur pentru un bon fiscal care a fost facturat, in contul SmartBill se genereaza automat si factura de retur. Ea este emisa indiferent daca este vorba de un retur total sau partial.

Factura si NIR-ul emise odata cu bonul de retur pot fi sterse din contul SmartBill. Dupa stergere, ele pot fi oricand reemise, atat din cont, cat si din POS.

ATENTIE!

Daca un utilizator in SmartBill POS nu are drept de a inregistra marfa in contul SmartBill Gestiune, la emiterea unui bon de retur, NIR-ul nu se va genera.

Raportul de profit pe produs nu e afectat de bonurile de retur.

Returul bonurilor emise fara descarcare de gestiune poate produce probleme. NIR-ul de incarcare a gestiunii se emite si in acest caz, iar stocul este incarcat cu produse care nu au fost descarcate. In aceste cazuri trebuie verificate si documentele din raportul Documente fara descrcare de gestiune.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback