Incasarea in SmartBill POS
Pentru a emite bonul in SmartBill POS apasa INCASEAZA.
In fereastra care se deschide, sunt afisate toate metodele de incasare pe care le-ai stabilit la configurarea casei de marcat. Pentru mai multe detalii, verifica articolul Configurarea metodelor de incasare si a cotelor TVA pentru casa de marcat pe care ai instalat-o.
Un bon poate fi incasa prin diferite metode de plata.
Campul fiecarei metode de incasare se comporta diferit:
- la NUMERAR, poti completa orice cifra sau poti adauga direct una dintre sumele prestabilite
- la CARD, se preia automat suma care trebuie incasata (fie ca este vorba de valoarea totala a bonului sau de restul de plata ramas dupa completarea altei metode de plata)
- la TICHETE DE MASA se deschide o fereastra noua, ADAUGARE TICHETE, in care este pre-completata:
- Valoarea tichetului (este vorba valoarea legala a tichetelor de masa, dar ea poate fi editata)
- si numarul maxim de tichete care poate fi utilizat pentru a acoperi valoarea ce trebuie incasata (si acest numar poate fi editat)
In functie de aceste valori, este calculata valoarea totala care poate fi achitata cu tichete si restul de plata.
In cazul in care trebuie sa faci corectii pe bon, poti reveni la acesta cu butonul INAPOI.
Din aceasta fereastra poti tipari CIF-ul pe bon. Apasa RO, daca este cazul si completeaza cifrele in campul CIF.
Daca POS este conectat la un cont SmartBill Facturare/Gestiune si trebuie sa emiti factura, bifeaza Genereaza factura. Mai multe informatii despre facturare, aici.