Stornarea in SmartBill POS

Stornarea presupune scaderea unui produs prin adaugarea acestuia pe bon cu o cantitate negativa.

Poate fi stornat doar un produs care:

  • este deja adaugat pe bon
  • cantitatea stornata (negativa) este mai mica sau egala cu cea care este deja adaugata

In cazul in care, la stornare, este o cantitate mai mare decat cea aflata pe bon, va fi afisat un mesaj de avertizare si este propusa cantitatea maxima care poate fi stornata.

Produsele stornate apar in continuare pe bonul deschis, atat cu o cantitate pozitiva cat si cu cea negativa, dar inregistrarile negative nu se tiparesc pe bonul fiscal emis pe casa de marcat si nu sunt inregistrate pe bon dupa inchiderea acestuia. 

In cazul de mai jos, pe bon o sa fie tiparit CARTOFI NOi cu 2 la cantitate, iar ACADO nu o sa apara deloc.

Stornarile pot fi sterse si au active butoanele de scadere si adaugare a cantitatii.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback