Actualizarea Nomenclatorului la POS conectat la cont SmartBill Facturare/Gestiune

Avertizarea plasat pe marcajul Actualizari indica, in majoritatea cazurilor, faptul ca in contul SmartBill s-au operat actiuni care afecteaza, fie nomenclatorul, prin adaugarea sau disparitia unor articole, fie informatii legate de produsele/serviciile pe care le vinzi (pret, cota TVA etc).


Adaugarea unui produs in SmartBill POS

Actualizarea de acest tip se face atunci cand:

  • In programul de facturare SmartBill adaugi articole noi in Nomenclator
  • In programul de gestiune SmartBill
    • Inregistrezi un NIR – daca esti conectat la gestiune global valorica
    • adaugi pret de vanzare produsului – daca esti conectat la o gestiune cantitativ valorica

BINE DE STIUT!

Pe gestiunile cantitiv valorice produsele sunt inregistrate pe baza pretului de intrare nu a celui de vanzare. Daca adaugi produse noi (inregistrezi un NIR) ele nu se preiau automat in POS.

SmartBill POS se actualizeaza doar in momentul in care este stabilit pretul de vanzare, fie prin adaugarea acestuia in Lista de preturi pe gestiuni de la Modifica pret, fie prin facturare.


Stergerea unui produs din SmartBill POS

Un produs dispare din Nomenclatorul SmartBill POS atunci cand:

  • in SmartBill Factutare stergi un produs din Nomenclatoare > Produse
  • In SmartBill Gestiune este dezactivat un produs din Nomenclatoare > Produse/Servicii


Modificarea pretului/UM

Modificarea de pret/UM se face doar la modificarea:

  • din SmartBill Facturare a pretului/unitatii de masura din Nomenclatorare > Produse
  • din SmartBill Gestiune a pretului de vanzare din Lista de preturi pe gestiuni
  • din SmartBill Gestiune a unitatii de masura in Nomenclatoare > Produse/Servicii

In acelasi fel, sunt preluate si modificari care privesc cota TVA sau denumirea produselor/serviciilor vandute.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback