Utilizatorii in SmartBill POS
In acest articol
In Configurare, pagina Utilizatori iti da posibilitatea stabilirii persoanelor care au acces la aplicatia de vanzare, precum si a drepturilor pe care le are fiecare.
Fiecare dintre utilizatori va avea acces securizat, ceea ce asigura o separare neta a activitatii lor, dar si mai multa siguranta pentru ei si pentru tine. Rapoartele se vor putea vizualiza pentru fiecare utilizator in parte, in acest fel fiind usurata evaluarea fiecaruia. Mai multe informatii despre modul de lucru atunci când ai inregistrat mai mulți utilizatori, aici.
In pagina Utilizatori, este preluata ca utilizator implicit:
- Adresa de email pe care este creat contul SmartBill - la POS conectat la cont SmartBill
- Persoana de contact trecuta la configurarea aplicatiei - la POS de sine statator
Super-user-ul
Pentru a stabili primul utilizator, denumit super-user, trebuie sa stabilesti PIN-ul de acces (si elementele de siguranta in care apar probleme in privinta codului), iar asta se face de la iconita creion.
Aici trebuie sa modifici/stabilesti:
- Numele (acesta nu apare in cazul in care esti conectat la un cont SmartBill);
- PIN-ul care poate fi alcatuit doar din cifre;
- Email-ul cu ajutorul caruia poti recupera PIN-ul;
- Intrebarea de securitate si Raspunsul la aceasta – se vor folosi la recuperarea PIN-ului;
- Dreptul de administrare si Dreptul de emitere bon nu pot fi scoase.
Super-user-ul este singurul care are acces la datele firmei si poate configura casa de marcat, cantarul si cotele de TVA.
El trebuie sa se asigure ca a configurat corect aceste sectiuni pentru ca aplicatia POS sa poata fi folosita fara probleme de cei care nu au acest drept.
ATENTIE!
Doar dupa stabilirea acestui super-user, se poate adauga un alt utilizator.
Adaugarea unui utilizator
Crearea utilizatorului se face de la butonul ADAUGA, prin inregistrarea unui Nume, introducerea unui PIN (si confirmarea acestuia), a unei adrese de email pentru recuperarea codului de acces si prin stabilirea drepturilor in aplicatie.
ATENTIE!
Pentru ca aceste date sunt introduse de o alta persoana decat utilizatorul propriu-zis (in cazul nostru, super-user-ul), PIN-ul este unul provizoriu. El poate fi modificat de utilizator cand va accesa POS pentru prima data.
BINE DE STIUT!
PIN-ul poate fi introdus gresit de 3 ori, inainte de a aparea fereastra care iti permite resetarea acestuia.
Un utilizator poate fi sters doar de catre cineva care are drepturi de administrare.
In cazul in care ai atins limita permisa de utilizatori si incerci sa adaugi un altul, apare un mesaj care te anunta ca acest lucru nu este posibil fara a contacta SmartBill.