Incasarea cu POS bancar

La plata cu cardul, dupa ce ai completat suma care urmeaza a fi incasata prin POS-ul Bancar, butonul EMITE BON isi schimba denumirea si devine CONTINUA.

Aceasta modificare indica faptul ca ai intrat pe un nou flux, care presupune confirmarea incasarii cu POS-ul Bancar pentru ca bonul fiscal sa poata fi emis.

Pe parcursul acestui flux:

  • Se verifica conexiunea cu POS-ul Bancar – se verifica daca acesta este conectat la SmartBill POS
  • Se asteapta plata cu cardul – trebuie ca in 2 minute sa existe o interactiune a dispozitivului bancar cu cardul si sa se introduca PIN-ul

ATENTIE!

In acest interval, intreruperea tranzactiei se poate face doar din POS-ul bancar. Chiar daca apesi INAPOI, operatiunea bancara se poate realiza. Pentru ca aceasta sa fie anulata, trebuie sa apesi tasta rosie a POS-ului bancar.

In cazul in care tranzactia este confirmata, POS-ul bancar va emite chitanta si va transmite catre aplicatia de vanzare SmartBill POS comanda de emitere a bonului fiscal. Emiterea bonului pe casa de marcat se face indiferent daca exista si alte metode de plata pe aceasta incasare.

Daca apesi INAPOI, vei putea alege daca vrei sa revii in fereastra INCASARE. Revenirea in fereastra anterioara nu va afecta modul in care se desfasoara tranzactia pe POS-ul bancar care poate incasa suma deja transmisa.

In cazul in care ai apasat INAPOI, vei primi mesajul: Daca incasarea s-a facut cu succes, bifeaza optiunea Emite fara POS Bancar pentru a emite bonul fiscal.

Bifarea Emite fara POS Bancar iti permite sa intrerupi, strict pentru tranzacția in curs, comunicarea cu dispozitivul bancar. Emiterea bonului fiscal nu mai este conditionata de confirmarea primita de la POS-ul Bancar.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback