Anularea bonurilor in POS conectat la cont SmartBill

Toate bonurile care au status Emis pot fi anulate.

Pentru aceasta, este suficient sa selectezi bonul si sa apesi ANULEAZA din optiunile afisate la ALTE ACTIUNI

Anularea bonului reintroduce produsele de pe acesta in stoc. Se reproduce comportamentul care are loc atunci cand un bon fiscal este anulat direct in contul SmartBill Gestiune.

BINE DE STIUT!

Anularea nu este o operatiune reversibila: un bon anulat nu poate reveni la statusul anterior. Pe acesta nu mai sunt disponibile niciun fel de actiuni.

Bonul anulat este luat in considerare la Sumar, atat la calculul Totalului vanzari, cat si la numarul bonurilor emise.

Daca s-a emis factura pentru un bon anulat, ea nu se anuleaza automat. Aceasta operatiune trebuie efectuata direct in contul SmartBill.

Un bon fiscal emis prin POS si anulat in contul SmartBill se va anula si in POS, in momentul in care se face sincronizarea.

ATENTIE!

Factura care insoteste un bon anulat nu este, la randul ei, anulata. Ea isi schimba doar statusul din contul SmartBill din Incasata in Emisa

Daca anulezi un bon returnat, NIR-ul care s-a emis in contul SmartBill odata cu acesta, se sterge

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback