Posibile erori la utilizarea casei de marcat Tremol

In cazul in care campul Director nu contine informatii corecte esti avertizat. Eroarea apare fie pentru ca nu exista fisierul, asa cum l-ai trecut acolo, fie pentru ca nu se gaseste in acel loc.


Daca incerci sa emiti un bon, casa nu il tipareste si nu primesti niciun avertisment sau eroare, verifica in Taskbar, in coltul din dreapta, jos, daca driverul Tremol Sevice este deschis.

Daca apare eroare de mai jos, Tremol nu este configurat pe modul corect de operare. Pentru ca problema sa fie eliminata trebuie sa stabilesti modul REG OPER, asa cum am explicat la pregatirea casei de marcat.

Atentionarea legata de lipsa unei conexiuni se poate datora faptului ca:

  • Nu sunt conectate cablurile dintre casa si calculator
  • Casa nu este in modul de lucru, in REG OPER

Chiar daca bifa Salveaza bon doar dupa tiparire este scoasa, aplicatia POS va cauta  si va citi raspunsul casei de marcat (raspuns transmis prin intermediul driver-ului dupa tiparirea bonului). Mesajul de eroare tiparire difera atat ca forma (este o caseta de culoare galbena), cat si continut de mesajul pe care il primeste POS atunci cand are bifa aplicata:

Daca tiparirea bonului fiscal dureaza mai mult, cauza poate fi configurarea incorecta a Directorului raspuns.

Ai primit raspuns la intrebarea ta? Multumim pentru feedback Eroare trimitere feedback