Configurarea Adpos M in SmartBill POS
Deschizi POS si mergi in Configurare – Casa de marcat. Aceasta este zona in care trebuie sa stabilesti parametrii de instalare si functionare a casei tale.
Este obligatorie completarea urmatoarelor campuri, dupa cum urmeaza:
- Producator: Adpos
- Model: Adpos M
- Mod de conectare: Serial - daca te conectezi cu casa direct la PC. Pentru a vedea modul in care se poate face conectarea casei de marcat prin LAN (prin internet), vezi aici.
- Port: intrarea in PC care trebuie utilizata pentru a conecta casa de marcat. Se poate alege dintre cele care apar in selector
- Viteza de comunicare: parametrul se poate selecta din lista. Casa va functiona indiferent de valoarea lui
Salveaza bon doar dupa tiparire - este optiunea care poate asigura o mai buna gestionare a informatiilor legate de bonurile emise:
- In cazul in care este bifata, optiunea face ca doar bonurile care sunt tiparite de casa de marcat sa fie salvate in aplicatia SmartBill POS. In acest fel, va exista o corespondenta exacta intre ceea ce ai emis in aplicatia SmartBill POS si bonurile tiparite de casa de marcat. Daca apar erori la tiparirea bonului, o sa primesti direct in aplicatia POS informatii despre problema aparuta, iar informatia despre bonul emis se va salva abia dupa rezolvarea acesteia si tiparirea bonului fiscal
- Daca este nebifata, in aplicatie se vor salva toate bonurile, indiferent daca acestea s-au tiparit sau nu pe casa. Bonurile care nu s-au tipatit, dar care au fost salvate, se vor putea tipari ulterior
Urmatoarele trei campuri sunt optionale si se refera la diferitele posibilitati de printare a anumitor informatii pe bon:
- Text suplimentar se poate completa doar daca doresti sa adaugi o informatie la sfarsitul fiecarui bon emis. Aici poti, spre exemplu, sa scrii: „VA MULTUMIM”
- Daca bifezi ultimele campuri, dupa fiecare articol, este adaugat pe bon un comentariu cu denumirea sa intreaga, respectiv codul sau
ID neplatitor TVA se completeaza automat doar in cazul firmelor neplatitoare de TVA. Aceasta cifra este implicit 7, dar se poate, in anumite cazuri, sa fie 0 sau 5. Daca nu reusesti sa te conectezi, contacteaza distribuitorul casei de marcat. Acest camp nu exista in cazul in care firma este platitoare de TVA.